¿Com va sortir la idea per al guió?
La idea original d’un home que es transforma en deixalla va sorgir de l’Alan, però el guió ha estat escrit per tots dos. Ens han influït bastant els films de Tetsuo de Shinya Tsukamoto o el curtmetratge Interior Design de Gondry.
Una cosa és escriure el guió i l'altra fer-lo realitat. ¿S'heu trobat amb moltes dificultats a l'hora de rodar-lo? ¿Què ha estat el més difícil?
I tant que hem trobat dificultats, el curt era un projecte molt ambiciós i complicat per a tan poc temps i quan ens van concedir el premi per una banda ens vàrem posar contents, però per l’altre dèiem: “Mare meva, on ens hem ficat!”.
Gairebé l’havíem de tractar com a dos curts separats, a part d’un petit anunci que també tenia un estil diferent. En total van ser cinc jornades de rodatge. Però l’únic lloc on hem tingut dificultats ha estat el rodatge en exteriors. A Barcelona ha fet dies de molt bon temps, però cada cop que posàvem una data de rodatge, d’acord amb l’atapeïda agenda de l’actor, als pocs dies es preveien pluges. Finalment, la vam posposar per a rodar entre setmana, tot i que no es preveia del tot bon temps i que part de l’equip no podia estar en el rodatge, però no disposàvem de més temps. Un gran moment de dificultat va ser quan ens vàrem quedar sen

Destaqueu o conteu alguna anècdota del rodatge.
Durant el rodatge d’exteriors, hi havia moltes escenes que succeïen a diverses parts de Poble Nou, i per a cada una havíem de traslladar l’equip. En Xavi, l’actor protagonista, portava la seva moto i no el deixàvem ni treure’s la disfressa: se n’anava sempre conduint cap a la següent localització. Resultava bastant còmic veure des de la finestra de la furgoneta a un motorista amb el casc circulant amb una bata d’estar per casa vella i tacada i un vestit fet de brossa escampada pel seu cos. Les cares dels transeünts que veien passar el motorista no tenien preu.
¿Com vau decidir l'escenari per al rodatge? ¿Ha donat el resultat esperat?
Pel que far a l’interior del pis, varem trobar un que reunia les condicions d’espai i llum i el varem redecorar pintant les parets, moblant-lo i embrutant-lo totalment fins que va quedar tal com volíem.
La localització per l’anunci ens la va deixar un amic que té un petit estudi de fotografia i era exactament el que buscàvem.
Quant als exteriors, buscàvem un barri que tingués una part de zona d’habitatges i l’altre bastant industrial per anar veient la deshumanització d’en Blas. Poble Nou era el lloc perfecte i un cop demanats els permisos no varem tenir cap problema per a rodar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario